.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان احمدي‌نژاد در صدر اخبار رسانه‌هاي اسرائیل

سخنان ديشب محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به خصوص آن بخش از سخنان وي كه به انتقاد شديد از اين رژيم پرداخته بود، در رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي بازتاب وسيعي داشت.

به گزارش فارس، روزنامه عبري زبان "معاريو " با پوشش صحبت‌هاي احمدي‌نژاد و تاكيد بر سخنان ضد صهيونيستي وي نوشت: احمدي نژاد به اسرائيل حمله شديدي كرد و نمايندگان غربي در اعتراض به سخنان وي اجلاس را ترك كردند.
اين روزنامه همچنين در ادامه نوشت: هنگامي كه احمدي نژاد شروع به حرف‌هاي يهود ستيزانه كرد و اسرائيل را متهم كرد به اينكه بر اقتصاد و سياست جهان مسلط شده است، بسياري از كشورهاي غربي سالن اجلاس را ترك كردند.
اين روزنامه به نقل از محمود احمدي نژاد نوشت: اقليتي كوچك بر كشورها و اقتصاد بخش بزرگي از جهان مسلط شده‌اند.
روزنامه صهيونيستي "هاآرتص " نيز از ديگر روزنامه‌هاي اين رژيم بود كه سخنان دكتر احمدي‌نژاد را بازتاب داد و آن بخش از سخنان وي را كه " اسرائيل عليه فلسطينيان جنايت انجام مي دهد " منعكس كرد.
اين روزنامه به سخنان احمدي نژاد درباره رفتار غيرانساني صهيونيست‌ها در برابر فلسطينيان پرداخت و با اشاره به سخنان وي نوشت: اسرائيل از هر سلاحي حتي سلاح‌هاي ممنوعه استفاده مي‌كند تا اعتماد به نفس فلسطينيان را در راه مبارزه با اشغالگري از بين ببرد.
روزنامه عبري زبان "يديعوت آحارونوت " نيز نوشت: احمدي نژاد در يك سخنراني تند در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل، كشورهاي ثروتمند دنيا را به نجات كشورهاي ضعيف فرا خواند و آنان را مسئول فقر اين كشورها دانست.
بنا بر گزارش اين روزنامه، احمدي‌نژاد گفت: اسرائيل بر اقتصاد و سياست جهاني مسلط شده است و دست به كشتار جمعي مردم بي‌گناه مي‌زند.
روزنامه‌هاي صهيونيستي تنها آن بخش از سخنان محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران را كه به انتقاد از اين رژيم پرداخته بود، برجسته كردند و تيتر و ليد خبر و گزارش خود برگزيدند.
"شبكه 10 " رژيم صهيونيستي نيز ضمن بازتاب سخنان رئيس جمهور كشورمان در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل نوشت: احمدي‌نژاد با حمله شديد به اسرائيل، تل‌آويو را به كشتار ‌جمعي و جنايت جنگي متهم كرد.
اين شبكه تلويزيوني همچنين با بيان اين كه احمدي نژاد در سخنان خود در برابر كشورهاي دنيا، تئوري يهودستيزي را دوباره زنده كرد، به بخشي از سخنان وي اشاره كرد و نوشت: اسرائيل با تسلط بر اقتصاد و سياست جهان بر كشورهاي غربي فشار وارد مي‌كند تا بتواند به حيات نژادپرستانه خود ادامه دهد.
پايگاه خبري عبري زبان "نيوز وان " نيز با اشاره به اين كه احمدي‌نژاد هيچ اشاره‌اي به موضوع هسته‌اي ايران نكرد، نوشت: احمدي نژاد يك يهود ستيز است، چرا كه اسرائيل را متهم به اين كرد كه با توسل به زور و جنايت بر كل جهان سلطه پيدا كرده است.
"شبكه 7 " رژيم صهيونيستي نيز با اشاره به سخنان رئيس جمهور كشورمان نوشت: رئيس جمهور ايران در سخنراني ديشب خود باز هم عليه اسرائيل موضع‌گيري تندي كرد و همزمان با صحبت‌هاي وي درباره اسرائيل برخي از نمايندگان كشورها جلسه را ترك كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.